Advertisement
  • Zmiany w biznesach, czyli nowe rozwiązania

    Zmiany w biznesach, czyli nowe rozwiązania

    Nowoczesny świat pokazuje nam jak bardzo nasze rynki uległy zmianie, jak wiele możliwości i okazji nie było w prawidłowy sposób wykorzystywane. Nasz rynek ukazuje nam szanse na budowanie własnych przedsiębiorstw, większych i mniejszych firm, jakości podnoszonej z każdym dniem. Ważne staje się że każdy z nas ma szansę na otwarcie własnej działalności, tylko od na … »
  • Polska, a kredyty

    Polska, a kredyty

    Nowoczesne społeczeństwo w wielkiej mierze docenia możliwości jakie dają nam nowoczesne banki, oferty kredytowe dla wielu z nas stają się jedyna możliwością na zakup wymarzonego mieszkania, samochodu czy domu. Oczywiście niestety takie zadłużenie pociąga za sobą pewne konsekwencje, bank udzielając zapożyczenia dokładnie określa warunki spłaty, oprocentowanie czy możliwość wypowiedzenia reszty należności. Niestety jak z badań … »
  • Prowadzenie internetowej hurtowni alkoholi

    Prowadzenie internetowej hurtowni alkoholi

    Prowadzenie internetowej hurtowni alkoholi wydaje się być bardzo dobrym sposobem na życie. Stale zwiększa się bowiem grono osób regularnie i chętnie korzystających z internetu, a wciąż nie brakuje prawdziwych znawców smaku różnego rodzaju alkoholi. Niektórzy z nich stają się także regularnymi klientami różnych hurtowni alkoholi. Samo prowadzenie hurtowni alkoholi nie różni się zbytnio od prowadzenia … »
June 2017
M T W T F S S
« May    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

PR lekiem na kryzys

Zarząd zareagował na pogorszenie się wyniku finansowego cięciem kosztów, a jako generujący niepotrzebne koszty najczęściej postrzegany jest dział marketingu i PR. Mniejsza rozpoznawalność na rynku jest efektem, co z kolei przekłada się na sprzedaż, co znów wpływa na wynik finansowy, co dalej powoduje obniżeniu budżetu na kreowanie spójnego wizerunek. Jak wyjść z tego błędnego koła? Nie od dziś wiadomo, że outsourcing to doskonały sposób na obniżenie kosztów (nie trzeba zatrudniać własnych pracowników) i podwyższenie, jakości zewnętrzne firmy mają wąskie specjalizacje, co daje niewyobrażalny wzrost efektywności. Nawet lokalne firmy marketingowe, jak np., agencja pr. przede wszystkim dzięki swoim kontaktom i znajomością wśród lokalnych mediów mogą znaczącą wpłynąć na wizerunek firmy. I jej wynik finansowy! Dlatego też optymalizując działania marketingowe zdecydowanie lepiej powierzyć zadanie kreowania wizerunku specjalistom, którzy nie dość, że zrobią to taniej, to jeszcze dzięki specjalistycznej wiedzy są ciągle na bieżąco ze zmieniającym się środowiskiem marketingowym.

Comments are closed.