Advertisement
  • Zmiany na rynkach międzynarodowych

    Zmiany na rynkach międzynarodowych

    Nowoczesny świat pokazuje nam jak wielkie zależności sprawiają że jedne działalności rozwijają się w sposób bardzo prężny i żywiołowy, a inne niestety zmuszone zostają do zamykania swoich usług. Ważnym czynnikiem w dzisiejszym świecie staje się dość precyzyjnie obrane działanie, stawianie na rozwój dążenie do poznania wymagań jakie niesie nam świat, ale pokazują także klienci. Nowoczesność … »
  • Ile kosztuje nagrobek?

    Ile kosztuje nagrobek?

    Śmierć bliskiej osoby to zawsze ogromny cios. Nikt nie ma wtedy ochoty myśleć o wszystkich sprawach dotyczących pogrzebu. Wybór nagrobka to na szczęście nieco odleglejsza sprawa, bo nie od razu montuje się nagrobek w miejscu pochówku. Zazwyczaj robi się to po kilku tygodniach od śmierci. Często też jest tak, że rodzina po prostu nie ma … »
  • Giełda a nowoczesne życie

    Giełda a nowoczesne życie

    Dla wielu z nas rynki giełdowe są absolutna abstrakcją, dziedziną która nie odgrywa większej roli w naszym życiu. Jednak okazuje się że to właśnie zmiany na giełdzie, krachy gospodarcze i zawirowania sprawiają że pojawiają się obniżki i podwyżki cen artykułów codziennie przez nas wykorzystywanych, Jakiekolwiek zmiany maja wpływ na jakość naszego życia. Wycofanie się inwestorów … »
September 2017
M T W T F S S
« May    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

PR lekiem na kryzys

Zarząd zareagował na pogorszenie się wyniku finansowego cięciem kosztów, a jako generujący niepotrzebne koszty najczęściej postrzegany jest dział marketingu i PR. Mniejsza rozpoznawalność na rynku jest efektem, co z kolei przekłada się na sprzedaż, co znów wpływa na wynik finansowy, co dalej powoduje obniżeniu budżetu na kreowanie spójnego wizerunek. Jak wyjść z tego błędnego koła? Nie od dziś wiadomo, że outsourcing to doskonały sposób na obniżenie kosztów (nie trzeba zatrudniać własnych pracowników) i podwyższenie, jakości zewnętrzne firmy mają wąskie specjalizacje, co daje niewyobrażalny wzrost efektywności. Nawet lokalne firmy marketingowe, jak np., agencja pr. przede wszystkim dzięki swoim kontaktom i znajomością wśród lokalnych mediów mogą znaczącą wpłynąć na wizerunek firmy. I jej wynik finansowy! Dlatego też optymalizując działania marketingowe zdecydowanie lepiej powierzyć zadanie kreowania wizerunku specjalistom, którzy nie dość, że zrobią to taniej, to jeszcze dzięki specjalistycznej wiedzy są ciągle na bieżąco ze zmieniającym się środowiskiem marketingowym.

Comments are closed.