Advertisement
  • Firmy a galopujący kryzys

    Firmy a galopujący kryzys

    Obecnie kryzys gospodarczy panujący na międzynarodowych rynkach pokazuje nam jak wielkie działanie odgrywa także w naszym codziennym życiu. Wiele firm rodzimych niestety nie ma szans na powstrzymanie fali destrukcji, na utrzymanie się na rynku, i przeczekanie trudnego okresu. Oczywiście pojawiają się pewne sposoby zażegnania kłopotów, jednak nie dla każdej działalności mają one szansę na zastosowanie, … »
  • Nowoczesność w firmach

    Nowoczesność w firmach

    Zmiany na rynkach biznesowych sprawiają że rozwój staje się nieuniknionym elementem z jakim przychodzi nam się stykać, zmieniają się nasze oczekiwania, ale zmieniamy się także my. Klienci doskonale orientują się w możliwościach jakie pojawiają się na rynku co powoduje konieczność pewnego dostosowania się do ogólnie panujących norm działania. Zmiany w obszarach rozwojowych gwarantują poszerzające się … »
  • Pokolenie konsumpcyjne

    Pokolenie konsumpcyjne

    Dzisiejszy świat pokazuje nam jak w trudnej sytuacji nasz świat się znajduje, niestety okazuje się że nasze społeczeństwo także pozwoliło sobie wmawiać że nasze potrzeby w znacznie większym stopniu uzależnione są od elementów jakie znajdują się na rynku. Niestety, wydatki jakie poczyniliśmy ukazują że nauczyliśmy się doskonale wykorzystywać oferty pojawiające się ze strony banków. Oczywiście … »
September 2017
M T W T F S S
« May    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Tanie wydawanie pieniędzy

Ludzie mają to do siebie, że myślą iż kupując na wyprzedażach mogą sporo zaoszczędzić pieniędzy i mogą dzięki temu kupić więcej za mniej. Są jednak w sporym błędzie, gdyż tak zwane tanie kupowanie, jest dosyć zgubne dla ich finansów. Sklepy, szczególnie te duże, kusza ludzi szeregiem przeróżnych promocji, typu 3 w cenie dwóch, czy 1 plus 1 za 50% ceny. Ludzie nie myśląc ładują koszyki takimi produktami, po czym okazuje się że musza zapłacić horrendalny rachunek, taki, jak by kupowali zwykłe produkty. Takie promocje, często zawierają pewne kruczki w sobie. Warto zanim się rzuci na dany towar, sprawdzić na przykład faktyczna cenę pojedynczego towaru. Może się okazać, że kupując pojedynczo, wyjdzie znacznie taniej niż w większych pakietach. Podobnie jest w sklepach odzieżowych. Kiedy nadchodzi promocja, często ceny ubrań są zawyżane, aby potem niby spuścić ich cenę, która jest taka, jaka była, ale ludzki mózg odbiera to całkiem inaczej. Tak więc zanim ktoś pokusi się o tak tanie kupowanie, niech dwa razy przemyśli swoja decyzję, bo jednak może się okazać, że wcale nie jest takie tanie.

Comments are closed.